Reklama i usługi poligraficzne - czy idą w parze?

osowanie naklejek w różnych okolicznościachNaklejki mogą znaleźć zastosowanie w praktycznie każdej gałęzi przemysłu oraz mogą zostać przyklejone na różnych urządzeniach, czy przedmiotach. Nalepka może też świetnie spełniać rolę ga

Reklama i usługi poligraficzne - czy idą w parze? naklejki reklamowe
Obecnie mamy dostępnych całkiem dużo mediów reklamy, np. , które zamawia się w drukarni i naklejać je na swoje produkty. Jakie jeszcze poligraficzne produkty pomagają w marketingu?

Stosowanie naklejek w różnych okolicznościach

Naklejki mogą znaleźć zastosowanie w praktycznie każdej gałęzi przemysłu oraz mogą zostać przyklejone na różnych urządzeniach, czy przedmiotach. Nalepka może też świetnie spełniać rolę gadżetu reklamowego i być stosowana w różnych kampaniach promocyjnych danej marki.

Naklejki ze względu na różne możliwości ich produkcji mogą zostać użyte również do oznaczeń sprzętu elektronicznego lub do oklejania samochodów wedle zadanego projektu. I są do takich rzeczy stosowane bardzo często. Co więcej cena za druk nalepek nie jest wiele wyższa od innych druków podobnej wielkości.


Właściwości farby drukarskiej- Wikipedia

Właściwości drukowe
Właściwości farby decydujące o zachowaniu się farby podczas druku:

właściwe zdyspergowanie pigmentów/lak w spoiwie
lepkość farby, której miarą dla farb ciekłych jest prędkość wypływu z kubków wypływowych a dla farb pozostałych ? wskazania wiskozymetru
tiksotropia farby, czyli odwracalny proces przechodzenia z postaci żelu w postać płynnego zolu pod wpływem wstrząsów
tack farby, czyli podatność na rozwarstwianie farby istotna przy transferze farby z jednego elementu maszyny drukującej na drugi, a na podłożu drukowym skończywszy ? wielkość tacku mierzona jest tackometrami
plastyczność farby
napięcie powierzchniowe farby
Właściwości użytkoweedytuj | edytuj kod
Właściwości farby po jej utrwaleniu się na drukowanej powierzchni:

właściwości optyczne: gęstość optyczna, barwa, połysk, krycie itd.
właściwości odpornościowe: ścieralność farby, odporność na światło, niską/wysoką temperaturę, środki chemiczne (w tym zawarte w lakierach)
właściwości sensoryczne ? wpływ farby na smak i zapach, mierzony na przykład testem Robinson

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Farba_drukarska


O złej reklamie

Reklama dźwignią handlu - każdy przedsiębiorca o tym wie. Są różne formy reklamy, jednak nie wszystkie jednakowo skuteczne. Czasami koszty są zdecydowanie za wysokie, w stosunku do tego ilu klientów dana firma zdobędzie.

Co jest jedną z ważniejszych zasad w reklamie? Przede wszystkim - nie wolno zapominać, że jest to wizytówka firmy, która mówi bardzo dużo o tym, czego klient może się spodziewać.

Jeden z najczęściej popełnianych błędów? Twierdzenie, że seks sprzeda wszystko. Owszem, zwróci uwagę - ale odbiór będzie negatywny i w najlepszym razie można wylądować w rankingu najbardziej żenujących reklam. Naprawdę - to nie świadczy o profesjonalnym podejściu, ba - klient może czuć się potraktowany jak idiota.