Redukcja kosztów w biznesie

na których można zdecydować się na założenie tak zwanych wirtualnych biur. Od czego zależy cena takich usług? Przede wszystkim, głównym czynnikiem decydującym o tym, jakiej wysokości opłatę należy uiścić za prowadzenie wirtualnego

Redukcja kosztów w biznesie

Jakie ceny za wirtualne biura?

Prowadzenie wirtualnej działalności biurowej staje się coraz popularniejsze. W związku z tym tworzy się coraz więcej adresów internetowych, na których można zdecydować się na założenie tak zwanych wirtualnych biur. Od czego zależy cena takich usług? Przede wszystkim, głównym czynnikiem decydującym o tym, jakiej wysokości opłatę należy uiścić za prowadzenie wirtualnego biura jest to, ile tak naprawdę oczekujemy od osób zajmujących się prowadzeniem naszej administracji czy księgowości. Im więcej usług, tym większa jest cena za ich wykonywanie, co nie jest niczym zaskakującym. Oferta stron internetowych w tym zakresie jest zazwyczaj skonstruowana w ten sposób, że tworzone są pakiety usług. Klient sam może wybrać pomiędzy takimi pakietami.


Historia wirtualnego biura

Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


O kontroli w administracji publicznej

Kontrola w administracji publicznej ? kontrola przeprowadzana wobec organów administracji publicznej, polegająca na zaobserwowaniu, zbadaniu istniejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia.

Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kontrolowany określonej czynności (która może zostać zakwestionowana).

Przypadki, zakres, skutki, sposób kontroli administracyjnej określają przepisy prawne. Zaś organ kontrolujący z zasady nie jest odpowiedzialny za działania podmiotu kontrolowanego.

Wyróżniamy różne rodzaje kontroli:

wewnętrzną: dokonywaną w ramach danego urzędu, pionu organów, przeprowadzana przez organ nadrzędny, zwierzchnika. Na przykład kontrola ministra działań swoich urzędników, kontrola izby skarbowej nad działaniami urzędu skarbowego
zewnętrzną:
parlamentu (np. wotum nieufności dla ministra, absolutorium dla rządu z wykonania budżetu, komisje śledcze)
parlamentarzystów (interpelacje poselskie, interwencje w sprawach obywateli)
ombudsmana (rzecznika praw obywatelskich)
prokuratury
organów kontroli zewnętrznej administracji (np. izb obrachunkowych, Najwyższej Izby Kontroli, biur kontroli, inspekcji i inspektorów)
opinii publicznej (mediów)
sądów i trybunałów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola_administracyjna